Kapcsolatfelvétel:
Az ügyfél először telefonon megadja nevét és lakcímét, majd részletesen leírja a problémát. Alternatívaként a weboldalunk „Kapcsolat” menüpontjában található kapcsolatfelvételi űrlapon név, e-mail cím és telefonszám megadásával, valamint a hiba részletes leírásával léphet velünk kapcsolatba. E-mailben is felveheti velünk a kapcsolatot.
Rendelés:
A rendelés az 1. pontban meghatározott módon történik, név és pontos cím megadásával, valamint a probléma leírásával. Fontos megjegyezni, hogy ha már telefonon egyeztettünk, akkor a hiba leírása nem szükséges.
Munkatársaink mindig visszahívják a megrendelőt telefonon, hogy megerősítsék a rendelést, és egyeztessék az árat, valamint a munka elvégzésének időpontját. A megbeszélt időpontban munkatársaink megjelennek a helyszínen, és ekkor válik a megrendelés fizetési kötelezettséggel járó rendeléssé. Az árak az „Áraink” menüpontban találhatók. A telefonon közölt árak tájékoztató jellegűek, és bármilyen eltérést előre közlünk a megrendelővel a munka megkezdése előtt.
Fizetés és Számla:
Mindig kiállítunk egy számlát az elvégzett munkáról, amelyet a megrendelő azonnal a helyszínen készpénzes kifizetéssel rendezhet, vagy lehetőség van az azonnali átutalásos fizetésre is. Amennyiben a kifizetés elmarad, fenntartjuk a jogot, hogy a számla ellenértékét és a felmerült költségeket jogi úton érvényesítsük a megrendelővel szemben.
Vízvezeték Szerelés Eredményessége:
A vízvezeték-szerelés eredményessége nagyban függ a csővezetékek állapotától, korától, lejtésétől, valamint a szivárgás vagy egyéb hibák okaitól. Ha a vízvezetékek süllyedtek, sérültek, töröttek vagy elöregedtek, előfordulhat, hogy a javítás nem lesz tartós. Ilyen esetekben Cégünk nem vállal felelősséget a Megrendelő felé.
Karbantartási Kötelezettség:
A tulajdonos/megrendelő köteles rendszeresen karbantartani saját ingatlanához tartozó vízhálózatát. Az elöregedett, sérült vagy szivárgó csöveket cseréltetnie kell, és a kapcsolódó munkákat, felméréseket, javításokat vagy cseréket, valamint azok költségeit a tulajdonos/megrendelő viseli. A vízhálózat elengedhetetlen része az ingatlannak, így ha a vízvezeték-szerelés során a cégünknek kára származik, azt a 7. pontban leírt módon érvényesítjük.
Bontás és Eszközök Beragadása:
A megrendelő megrendelésével elfogadja, hogy munkánk során különböző eszközöket, például csővágót, mosót, spirált alkalmazhatunk. Ha ezek az eszközök vagy azok feje beragadnak a csövekben, vagy a rossz állapotú csövek miatt beszorulnak, akkor azonnali bontást végzünk, hogy eltávolítsuk az eszközöket. A bontás költségeit a megrendelő viseli. Ha a megrendelő nem egyezik bele a bontásba, akkor a beragadt eszközök árát a megrendelőnek azonnal, de legfeljebb 3 napon belül meg kell térítenie.
Felelősség és Következmények:
A megrendelő a megrendelésével elfogadja ezt a szabályzatot, és tudomásul veszi, hogy minden szükséges karbantartás és javítás a saját költségére történik. Cégünk nem vállal felelősséget az ingatlanban keletkező esetleges további károkért, ha azok a vízvezetékek elöregedése vagy sérülése miatt keletkeztek.
Panaszkezelés:
Panasz esetén a Pest vármegyei Békéltető Testülethez fordulhat, amely segít a vitás ügyek rendezésében.
Elérhetőségeink:
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4. em. 2.
Telefon: +36 1 792 7881
E-mail: vizmester.info@gmail.com
További információk és bejelentkezés az ügyfélszolgálaton keresztül kérhetők.